اخبار

نشست بررسی ریز فضاهای مرکز جامع سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی برگزار شد.

نشست بررسی ریز فضاهای مرکز جامع سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی برگزار شد.
 
♻️نشست بررسی ریز فضاهای مرکز جامع سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی با حضور رییس و معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و مدیران دانشگاه برگزار شد.
 
💢دکتر مرادی رییس دانشگاه :🔻
 
💠 بحث سلول‌های بنیادی و طب بازساختی یکی از رویکردهای مهم آینده علم پزشکی به شمار می‌رود.
 
💠راه اندازی مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در کرمانشاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
 
💠 تا کنون تلاش های فراوانی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی در استان انجام شده است .
 
💠 اما با وجود زحمات و فعالیت های صورت گرفته در سال های اخیر به دلیل عدم وجود زیر ساخت های لازم پیشرفت چشمگیری  در این زمینه نداشته ایم.
 
💠 آینده پزشکی به سمت سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی پیش می رود و با توجه به اهمیت این مسئله باید همه با هم و دور از بخشی نگری و با یک هدف واحد کار کنیم .
 
💠 با بهبود زیرساخت ها و بهره برداری از این مرکز در آینده هم به استان و هم کشور کمک خواهد کرد.
 
💠مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی در کرمانشاه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و در چهار طبقه راه اندازی خواهد شد و تمام تجهیزات  امکانات لازم برای فعالیت در زمینه سلولی مولکولی و سلولهای بنیادی برای این مرکز پیش بینی شده است.
 
💠باید تمام توان برای تسریع در روند احداث پروژه بکار گرفته شود، ارائه گزارش کامل اقدامات انجام شده در مراحل مختلف اجرای پروژه حمایت های بیشتر دانشگاه در راه اندازی این مرکز را در پی خواهد داشت.
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۴۰
 
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۶:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید