اخبار

بازدید دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از مرکز جامع سلول های بنیادی

بازدید دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از مرکز جامع سلول های بنیادی

 

 دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری سلولهای بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صبح روز  یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ با استقبال معاون تحقیقات و‌فناوری و مدیران دانشگاه علوم‌پزشکی وارد کرمانشاه شد.
 
در این سفر یک روزه دکتر امیرعلی حمیدیه به همراه دکتر حسین سلطانی نژاد مدیر فناوری و تجاری سازی ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی از پروژه های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچون مرکز جامع سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی، بیوبانک دانشگاه، آزمایشگاه جامع تحقیقات، کافه فناوری، دفتر یوسرن و مرکز تحقیقات بیولوژی پزشکی بازدید کرده و در نشستی با معاون تحقیقات و فناوری و مدیران دانشگاه شرکت نمود.
 
🔸️دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری سلولهای بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همچنین در این سفر با رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد. 
 
💠دکتر حمیدیه🔻
 
🔸️در طی چهارسال گذشته مشکلات و‌ بحران های مختلفی در استان رخ داده است ،  اما شاهد پیشرفت تولید علم بسیار خوبی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هستیم و این نشان می دهد که حمایت مناسبی از حوزه تحقیقات و فناوری انجام
شده است.
 
🔸️در طول یک سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه صورت گرفته و خوشبختانه حمایت رییس دانشگاه به عنوان شخصی که در زمینه سلول های بنیادی فعالیت دارد باعث افتخار است.
 
۱۰ آبان ۱۴۰۰ ۰۹:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید